blockquote> كلمات اغنية من ضيقتي حماقي 2012,كلمات من ضقتي حماقي من قلبي بغني 2012 | مدونة جمبرينو 2012-مشاهدة اون لاين
اضغط اعجبنى وانضم الينا فى الفيسبوك

الخميس، 30 أغسطس 2012

كلمات اغنية من ضيقتي حماقي 2012,كلمات من ضقتي حماقي من قلبي بغني 2012

كلمات اغنية من ضيقتي حماقي 2012,من ضقتي حماقي 2012,كلمات من ضقتي حماقي من قلبي بغني 2012,كلمات اغنية مستني اللحظة اللي هاقول فيها,بيا ومن غيري هتمشي فرحت انا ولا بكيتمين فاكر ليا ان انا ضحيت وكتير أديت واللهي انا منسي خلاص زي ماحبيته نسيت Mn De'ty




مستني اللحظة اللي هاقول فيها
خلاص انا فوقت
كل التفكير كان فادني بإيه
غير اني تعبت
وسوا كان كده واو كده
كله بيتنسي بالوقت
في الدنيا انا شوفت بعيني
اللي ماشوفهوش ولا حد
كان فيه أسئله جوايا
لا ليها جواب ولا رد
من ضمنها ليه مبقاش
فيه حد بيحب بجد

بيا ومن غيري هتمشي فرحت انا ولا بكيت
مين فاكر ليا ان انا ضحيت وكتير أديت
واللهي انا منسي خلاص زي ماحبيته نسيت


ماتضحكتش يوم علي نفسي وقولت كلام مش فيا
ولا يوم فكرت اتمني حاجات اصلا مش ليا
من وجة نظري الدنيا دي فعلا جايه عليا
مشكلتي ان انا عايش بس ده مش زمني ووقتي
وف قلبي حاجات تاعباني وهم كبير فوق طاقتي
وسامحني ياربي كلامي دا كان احساس من ضيقتي

بيا ومن غيري هتمشي فرحت انا ولا بكيت
مين فاكر ليا ان انا ضحيت وكتير أديت
واللهي انا منسي خلاص زي ماحبيته نسيت




0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
Hyper Smash