blockquote> كلمات نفسي ابقي جنبه حماقي 2012,كلمات اغنية نفسي ابقي جنبه من البوم من قلبي بغني | مدونة جمبرينو 2012-مشاهدة اون لاين
اضغط اعجبنى وانضم الينا فى الفيسبوك

الخميس، 30 أغسطس 2012

كلمات نفسي ابقي جنبه حماقي 2012,كلمات اغنية نفسي ابقي جنبه من البوم من قلبي بغني

كلمات اغنية نفسي ابقي جنبو حماقي 2012وكلمات نفس ابق جنب حماقي من فلبي بغني 2012,كلمات اغاني البوم محمد حماقي من قلبي بغني 2012 استماع اغنية من قلبي بغني

كلمات اغنية نفسي ابقي جنبو
فات ... قرب عليا وخد تلت اربع حاجات
خد قلبي مني خد عقلي بالساعات
وانا مافتكرتش في كده مهما كان
دي حكاية تتعمل مسلسلات

احساس كده قالوا بيعمل معجزات
خلاني اجمع واسمع معلومات
ده قمر يجنن وعاملي قالبان
وده اللي من زمان نفسي ابقي جنبو
واللي اكيد مجنون عشان نفسي ابقي جنبه

واللي راضي راضي اموت كمان بس ابقي جنبو
يعني اديله عمري حتي من باب الاحتياط
وده اللي من زمان نفسي ابقي جنبو
واللي اكيد مجنون عشان نفسي ابقي جنبه
واللي راضي اموت كمان بس ابقي جنبو
ماتقولوله خدها من قاصرها من سكات
مين ... يعمل كده الا ناس قليلين
كانه جنبي وحبيبي من سنين
وده مش طبيعي ده سحر ولا ايه
وانا كنت عادي لسه من بومين
مابقتش بحلم وخلاص مابقاش خيال
حبيته طبعا ومش محتاجة لسؤال
وأن انا اسيبه مافيش فيها احتمال

وده اللي من زمان نفسي ابقي جنبو
واللي اكيد مجنون عشان نفسي ابقي جنبه
واللي راضي راضي اموت كمان بس ابقي جنبو
يعني اديله عمري حتي من باب الاحتياط
وده اللي من زمان نفسي ابقي جنبو
واللي اكيد مجنون عشان نفسي ابقي جنبه
واللي راضي اموت كمان بس ابقي جنبو
ماتقولوله خدها من قاصرها من سكات







كلمات اغنية نفسي ابقي جنبو حماقي 2012وكلمات نفس ابق جنب حماقي من فلبي بغني 2012,كلمات اغاني البوم محمد حماقي من قلبي بغني 2012 استماع اغنية من قلبي بغني

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
Hyper Smash