blockquote> كلمات اغنية اعرفه حماقي 2012,كلمات اعرفو ايه اللي اعرفو حماقي 2012 | مدونة جمبرينو 2012-مشاهدة اون لاين
اضغط اعجبنى وانضم الينا فى الفيسبوك

الخميس، 30 أغسطس 2012

كلمات اغنية اعرفه حماقي 2012,كلمات اعرفو ايه اللي اعرفو حماقي 2012

كلمات اغنية اعرفه حماقي 2012,كلمات اغنية اعرفو 2012 حماقيواغنية اعرفه حماقي 2012 كلمات اغنية اعرفه,كلمات اغنية اعرفه ايه اللي اعرفه وانا غيري مين فيالدنيا يعرفر يوصفوا وكلمات اغاني البوم من قلبي بغني حماقي 2012,ايه اللي اعرفه استماع


كلمات البوم من قلبي بغني
اعرفه ايه اللي اعرفه



اعرفو ايه اللي اعرفو
وانا غيري مين في الدنيا يعرف يوصفو
ايه اللي اعرفو انا بس خايف لاكسفو
كنت خلاص هانساه مع اني لسه بحن ساعات
عيشت سنين في هواه وحكايته خدت مني اوقات
فات كل ده وبتسالوني اعرفوا
ايه اللي اعرفو وانا غيري في الدنيا مين يعرف يوصفو
ايه اللي اعرفو انا بس خايف لكسفو
الا انا كل الا انا ماقدرش ابيع عشره بقالها كام سنه
كل الا انا داحنا اتخلقنا لبعضنا
كنت خلاص هانساه مع اني لسه بحن ساعات
عيشت سنين في هواه وحكايته خدت مني اوقات




كلمات اغنية اعرفه حماقي 2012,كلمات اغنية اعرفو 2012 حماقيواغنية اعرفه حماقي 2012 كلمات اغنية اعرفه,كلمات اغنية اعرفه ايه اللي اعرفه وانا غيري مين فيالدنيا يعرفر يوصفوا وكلمات اغاني البوم من قلبي بغني حماقي 2012,ايه اللي اعرفه استماع

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India
Hyper Smash